poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Przyciagaj mysla czyli recenzja ksiazki 'Sekret' - Rhonda Byrne


Rhonda Byrne - ''Sekret''


Nie wiem jak to jest u Was,  ale Ja o tej ksiazce slyszalam juz od kilku dobrych lat. Wlasciwie wsrod pewnego kregu moich znajomych ksiazka ta byla jak religia. Sama raczej sceptycznie podchodzilam do tej ksiazki , ale ostatecznie wkoncu zdecydowalam sie po nia siegnac. Mimo wszystko podeszlam do ksiazki w sposob raczej sceptyczny. 

Ksiazka tak naprawde powiela to co mozna przeczytac w wielu innych poradnikach. Sekret 'Sekretu' polega jednak na tym ze jest napisany w tak przystepny sposob i ma tak 'piekna' otoczke marketingowa, ze to nie moglo sie nie sprzedac. 
Sama ksiazke pochlonelam w jeden dzien. 


Jakby nie patrzec, ksiazka sprawila ze staram sie kontrolowac wlasne mysli. Dala mi tez niezlego kopa do dzialania , bo zabralam sie za nia w czasie kiedy bylam zniechecona do zrobienia czegokolwiek. 
I mimo ze wciaz mam pewne watpliwosci 'Sekret' jednak w jakis sposob dziala. 

Ksiazke polece szczegolnie osoba ktore dopiero wchodza na droge rozwoju osobistego. Doskonale wyjasni moc przyciagania i pozytywnego myslenia.

2 komentarze:

  1. Ja też od lat o niej wiem, czasem przeglądam ją w Empiku, ale tak jakoś.. Mam iść jutro do biblioteki oddać kilka książek to spytam czy ją mają. Szczególnie na początku jesieni zawsze ciągnie mnie do takich duchowych klimatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znac jak Ci sie podoba... chociaz powiem Ci , wg. mnie 40 zl to troche za drogo jak za te pozycje...

      Usuń